Na diverse jaren ervaring in de voedselverwerkende industrie is Alert Hygiëne opgericht op 1 april 2003. In 1e instantie vanuit woonhuis en opslag in garagebox (nu ondenkbaar). Start met enkel reinigingsmiddelen en ongediertebestrijding, vervolgens met borstelwerk van Vikan.
Verhuizing naar Oss in een loods van 150 m2 met inpandig kantoor op 1 december 2004. Al snel werd het assortiment uitgebreid met papier en niet veel later met disposables, bedrijfskleding en schoeisel
Alert Hygiëne is groeiende en in 2009 komt onze eerste medewerker in dienst, vervolgens begint in 2011 onze 2e medewerker.
Magazijn wordt uitgebreid met 150m2 vloeroppervlakte om de uitbreiding van het assortiment en groeiende vraag naar onze producten voorradig te kunnen houden en snel te kunnen uitleveren.
Alert Hygiëne barst uit haar voegen en de beslissing wordt gemaakt om te verhuizen naar een grotere locatie. Het nieuwe pand beschikt over ruim 800 palletplaatsen.
Alert Hygiëne is ISO 22000 gecertificeerd.
AlertHygiene zet zijn schouders eronder om bij te springen in moeilijke corona tijden en de grote vraag naar desinfectie in de ontwikkelende pandemie